Featured Posts

Millo Foundation Tepuk Tepuk Terus Lawa

- No comments
millo foundation tepuk tepuk terus lawa

millo foundation tepuk tepuk terus lawa

Dapatkan info Millo Foundation -> -> di sini.

Anda ada acc shopee? Jom follow kami & boleh terus buat pembelian -> -> di sini.

ZAZA KOPI HIJAU, SEGAR ORGANIK TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN CEPAT!

- No comments
100% bijian KOPI HIJAU Organik yang belum diproses! Terbukti berkesan untuk menurunkan berat badan dengan pantas dan diperakui dengan ribuan testimoni Kopi Hijau dari seluruh dunia! Jom pilih Kopi Hijau Zaza. Ianya segar, bersih & natural dari ladang pada harga mampu milik!

khasiat kopi hijau zaza natural diet

KHASIAT KELEBIHAN & KEBAIKAN KOPI HIJAU :

- Membantu membakar lemak berlebihan
- Mengurangkan selera makan
- Kaya dengan Antioksida, melambatkan proses penuaan
- Meningkatkan Metabolisma dalam tubuh
- Mencegah & mengurangkan Kolesterol
- Menambahkan tenaga
- Menurunkan tekanan darah
- Menyingkirkan toksin / racun di dalam badan
- Menyihatkan & Mencantikkan kulit

 ADAKAH KOPI HIJAU INI SELAMAT DIAMALKAN?

- Kopi Hijau tidak berbahaya & dari sumber semula jadi. Ia tidak menyebabkan ketagihan dan tiada kesan sampingan. Sesuai untuk diamalkan secara selamat untuk tujuan diet / penurunan berat badan secara bersederhana dan tidak berlebihan.

BAGAIMANA KOPI HIJAU MEMBANTU MENURUNKAN BERAT BADAN?

- Kopi Hijau mengandungi Asid Chlorogenic yang bertukar menjadi fenol. Asid ini mampu mengurangi daya serap karbohidrat di saluran pencernaan dan menghalang penyerapan lemak ke dalam darah.
- Asid Chlorogenic membantu hati untuk memproses asid lemak. Kopi hijau mengurangkan kepekatan insulin dalam darah. Hasil nya metabolisme badan akan meningkat, seterusnya membantu pembakaran lemak dengan lebih cepat.
- Selain daripada itu, biji kopi hijau dapat mengurangkan selera makan, mengeluarkan toksin dalam badan dan menyeimbangkan kandungan gula dalam darah. Malahan ia juga berupaya menguatkan sistem imun badan untuk mencegah pelbagai jenis penyakit dan memperbaiki keadaan kulit.

PERLUKAH KOPI HIJAU DIAMALKAN SECARA BERTERUSAN?

- Semestinya YA, bagi memperolehi keputusan yang terbaik dalam waktu yang singkat juga untuk mengekalkan berat badan ideal untuk tempoh masa panjang.
- Untuk memulakan proses mengurangkan berat badan khasiat Kopi Hijau perlu berkumpul dan diserap di dalam badan anda. Proses ini berlaku secara berperingkat supaya badan anda tidak merasa apa-apa tekanan semasa kehilangan berat badan.
- Tapi tidak perlu diambil secara berlebihan, memadai dalam kuantiti sedikit tapi Konsisten!

SIAPA YANG TIDAK SESUAI MENGAMBIL KOPI HIJAU UNTUK TUJUAN PELANGSINGAN?

- Jauhi dari kanak-kanak. Tidak disyorkan bagi kanak-kanak bawah umur serta mereka yang menghadapi masalah kesihatan dan sedang mengambil ubatan doktor.
- Tidak disyorkan semasa mengandung atau untuk ibu menyusu. Sila berunding dengan doktor anda sebelum digunakan kepada meraka yang menghidapi penyakit kronik seperti tekanan darah tinggi, kencing manis dan sakit jantung.


 CARA PENYEDIAAN KOPI HIJAU :

1. Kisarkan atau hancurkan biji kopi hijau. (Jika anda tidak dapat menghancurkan atau mengisarkan biji kopi ) didihkan segelas air di dalam teko bersama 1 sudu kecil ( lebih kurang 10 -15 biji) kopi hijau ke dalam air tersebut.
2. Apabila sudah mendidih, kecilkan api dan biarkan reneh selama kira-kira 8-10 minit dengan api kecil. Kemudian tuangkan melalui penapis dan keluarkan biji kopi yang tertinggal.
3. Kekurangan masa untuk renehkan seperti di atas? Rendam sahaja dalam air panas seperti kita bancuh kopi / teh hijau lain. Biarkan lebih kurang 5-10 minit hingga warna kopi keluar.
4. Minuman kopi hijau kini sedia untuk diminum! Anda boleh menambahkan kemanisan & keenakan rasa kopi hijau dengan madu, stevia atau lemon.
5. Minum 1 cawan air kopi hijau 30 minit sebelum sarapan & 30 minit sebelum makan malam.
6. Untuk Hasil Terbaik hindari dari makanan segera, makanan ringan, berminyak & berlemak serta minuman berkarbonat atau yang beralkohol.
7. Simpan bijian kopi hijau di tempat yang sejuk dan kering, jauh dari pancaran terus cahaya matahari.

Tunggu! Usah buang sisa / hampas kopi hijau anda!
Jadikan ia scrub untuk wajah & kulit. Hasilnya kulit lebih lembut, lembap, halus dan anjal!

ISI KANDUNGAN : 100 GM / PEK

Berminat mendapatkan Kopi Hijau ini?

Whatsapp kami untuk harga promosi!
"ZAZA" hantar ke +60148228905

kopi hijau zaza natural diet

Carian info untuk produk ini :
Zaza Kopi Hijau Natural Diet, Khasiat Kopi Hijau

ALANA KOPI HIJAU, SIHAT LANGSING BERTENAGA!

- No comments
"MINUM KOPI ALANA BOLEH TURUN BERAT HINGGA 5KG SEBULAN??"
Ok, anda BOLEH Percaya Jika Dah Cuba!!
.
“Dah 5 KOTAK KOPI HIJAU ALANA saya minum, memang sedap sangat rasa dia, mula2 minum sebab suka2 jer. Tapi lama2 berat badan makin turun. Lepas 2 kotak minum, saya perasan baju rasa makin longgar, lepas tu rasa tak sedap hati, pergi timbang tengok.. Nak tau tak saya dah turun brapa kg?? 3 kilo ok!! Memang dahsyat kopi hijau ni’- Erin, Cheras.


Fungsi utama Kopi Hijau adalah sebagai Peluntur Lemak, selain itu banyak lagi kebaikan yang boleh didapati dalam kopi hijau ni. Ia adalah penyelesaian TERBAIK bagi mereka yang obesiti / terlebih berat badan. Yang best nya kopi hijau ALANA ni ada tambahan benefit lain kerana diadun bersama bahan2 berkhasiat yang sangat baik untuk kesihatan tubuh badan! Meh baca lagi kat bawah ni..

KANDUNGAN DALAM KOPI HIJAU ALANA :

💋 Chia Seed
💋 Arabian coffee
💋 Susu kambing berkualiti
💋 Habbatusauda

10 SEBAB KENAPA PILIH KOPI HIJAU ALANA :

☕ Mengenyangkan
☕ Membantu menahan selera makan
☕ Membakar lemak dengan cepat
☕ Menurunkan Berat Badan
☕ Awet Muda
☕ Meningkatkan metabolisma tubuh badan
☕ Membantu mengurangkan kolestrol
☕ Tinggi antioksida
☕ Membuang toksin dalam badan
☕ Melancarkan penghadaman

ISI KANDUNGAN : 15 SACHET / BOX

JOM DAPATKAN HARGA PROMOSI DENGAN KAMI!!
Whatsapp "ALANA" hantar ke +60148228905


 Mahu lebih info Alana Kopi Hijau? Anda boleh baca di sini.

MOLEEK KRIM JERAGAT

- No comments
Wajah tampak kusam & tua kerana tompok jeragat?
Usah risau kerana krim ini mampu membantu anda sepantas 1 minggu!
Bukan sahaja jeragat hilang, malah tekstur kulit wajah juga lebih licin, halus, anjal dan berseri2!

fungsi kebaikan moleek krim jeragat

fungsi kebaikan moleek krim jeragat

Dapatkan lebih info produk ini -> -> di sini.

KAPSUL HORMON PERFECT LADY, MANTAP DALAMAN BERSERI LUARAN

- No comments
Miliki payudara kecil, kendur & hilang keanjalan?
Punggung pula 'jatuh' tak seMONTOK & padat seksi macam dulu?
Hilang nafsu kurang tenaga melayan suami di ranjang?
Atau masalah dalaman wanita buat emosi anda terganggu??
Usah risau kerana penawar nya ada untuk atasi semua masalah ini!

kapsul hormon perfect lady original

KEHEBATAN & KEGUNAAN KAPSUL HORMON PERFECT LADY :

• Menganjalkan payudara dan punggung
• Mengetatkan dan mengecutkan rahim (bagi wanita yang bersalin dan keguguran)
• Mengetatkan dan menguatkan otot faraj
• Merawat jangkitan kuman dan bakteria di faraj
• Meningkatkan tahap tenaga batin kepada wanita yang berumur
• Melambatkan proses menopause
• Meningkatkan tahap keghairahan seksual
• Mengatasi masalah keputihan dan senggugut
• Menstabilkan hormon
• Membantu mengurangkan mood swing akibat kekurangan hormone estrogen
• Menambahkan kesegaran, tenaga dan meningkatkan kadar libido (ketahanan)
• Anti penuaan
• Mengurangkan kedutan, jerawat dan jeragat serta kulit kusam atau tidak sekata
• Wajah akan menjadi lebih segar dan kemerah-merahan, tegang dan gebu
• Memperbaiki pertumbuhan rambut dan tumit yang merekah
• Membantu menghilangkan bau badan dan vagina
• Mengurangkan pertumbuhan bulu roma pada muka,sekitar mulut,tangan dan kaki

CARA PENGAMBILAN KAPSUL HORMON PERFECT LADY :

- 1 kapsul sahaja sehari
- Amal selepas makan (untuk berbadan kurus / maintain) atau sebelum makan ( bagi yang badan berisi / gemuk)
- Amal pada masa yang sama setiap hari danbanyakkan minum air masak / susu
- Hentikan pengambilan semasa haid / hamil
- Ibu menyusu / dalam pantang boleh ambil selepas 3 minggu melahirkan anak
- Sesuai untuk wanita berusia 20-45 tahun sahaja.
- Tidak boleh diambil pesakit kronik / kanser.

BAHAN KANDUNGAN : Pueraria Mirifica

ISI KANDUNGAN : 30 BIJI / BOTOL

CHUBBY WEIGHT GAIN MILK, MONTOK GEBU MANTAP!

- No comments
KURUS sangat ke dik, leper sahaja dada dan pinggul?
Teringin badan lebih MONTOK, pejal, cantik berlekuk dan padat berisi?
Sekaligus kulit cerah gebu berseri2?

Jom try minum Chubby Weight Gain Milk ni..
1 sachet setiap malam sebelum tidur..
Lihat hasilnya dalam 1-2 minggu lagi!

chubby weight gain milk

KHASIAT & KEBAIKAN CHUBBY WEIGHT GAIN MILK :

- Membantu menambahkan selera makan
- Menaikkan berat badan ke tahap ideal
- Membuatkan bentuk badan lebih solid & montok
- Mencantikkan kulit dengan pengambilan berterusan
- Membantu memudarkan parut & mencerah gebukan kulit
- Menganjalkan juga memantapkan payudara & punggung
- Tinggi kalsium untuk kesihatan gigi dan tulang
- Mencantikkan kuku dan rambut
- Kekal bertenaga, cergas walau seharian bekerja
- Membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah
- Memperbanyakkan susu ibu bagi yang menyusui bayi
- Kesan seawal 7 hari!

DAPATKAN LEBIH INFO CHUBBY WEIGHT GAIN MILK ->-> DI SINI.

chubby weight gain milk solid montok

Carian info untuk produk ini :
- chubby weight gain milk, susu gemuk, produk bvr, tambah berat badan